Header Ad

التصنيفات

الشيخ الوحيد يتهجم على وزارة الارشاد

این وزارت ارشاد این مملکت که وزرات اضلال است؛ این مملکت وزارت ارشاد ندارد بله وزارت اضلال دارد، دلیلش این است… ما هیچ حرفی بدون دلیل نمی زنیم دلیلش این است:

آیا مکه رفته اید؟

 آن بی عرضه های وهابی ها با اهل این مملکت چه می کنند؟ کتابی که همراه شاخص ترین شاخص های شماست در هر مقامی از او می گیرند ضبط می کنند، تو را راه می دهند، این هست یا نه؟ این ذلت است یا ذلت نیست؟

 اگر نمی فهمی فکر فهمت را بکن! اگر می فهمی و بعد در مقابل آنچه که می گویم بیچاره می شوی فکر غیرتت را بکن. آن را می گیرند کتاب تو را از هر کسی؛ آن هم کی می گیرد؟

بی عرضه های که مسلک وهابیت فرزند نا مشروع یک سفیر انگلیس است. از این طرف در مقابل غلام حلقه به گوش انگلیس ذلیل هستند ! ، از یک طرف عربده عزت در دنیا را می کشید. بی شرمی این است. حالا آن ذلت است یا نه؟ آن وقت در این بازارکتاب، نمایشگاه کتاب، با این وزارت اضلال وهابی ها آزادانه کتاب زندگی[حضرت] زهرا [سلام الله علیها] به طریقه اهل سنت را به شیعیان می فروشند. این ذلت است یا نه؟ عزت وهابیت است یا نه؟ تو که نوکر آن وهابی هستی که آن وهابی نوکر انگلیس است تو عامل او هستی چه جور دم از ارشاد این امت می زنی ؟!

 این است وضع این مملکت. آن وقت در این دستگاه کتاب فروشی [نمایشگاه کتاب] این زمان کتب عامه آزادانه به این جوان های تحصیل نکرده در دین فروخته شده، مغز آنها پریشان شده، از یک طرف همان سعودی بی عرضه رفتارش با اهل این مملکت این است که زن و مرد را در آن دستگاه متوقف می کند یک ورقه او را می گیرد و بعد وزارت ارشاد این مملکت عامل فروش کتب ضاله او می شود. آن وقت همچو مردمی صلاحیت امام زمان دارند؟ این است؛ حجت از طرف او هست ولی وقتی عمل این شد آن فیض منقطع می شود.